Doprava zdarma

Reklamace a vrácení zboží

Vážení zákazníci, děkujeme, že jste si při výběru designového nábytku z masivu vybrali právě nás. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto se snažíme poskytovat pouze kvalitní zboží a služby. V případě, že máte jakékoliv obavy, zboží neodpovídá Vašim představám, Vašim přáním nebo dorazilo poškozené, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu - [email protected] nebo telefonicky na čísle +421 48 290 1950.

Reklamace zboží

Pokud jste zaznamenali jakékoliv problémy se zbožím, jako jsou výrobní vady, poškození při přepravě nebo jiné nedostatky, kontaktujte nás prosím co nejdříve.

Naším cílem je vyřizovat reklamace rychle a efektivně, proto v případě reklamace vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mailovou adresu [email protected]. Přidáním fotografií poškozeného zboží do přílohy e-mailu celý proces reklamace značně urychlíte. 

Po obdržení těchto informací vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat s příslušnými pokyny pro řešení reklamace.

Vrácení zboží

Pokud z jakéhokoli důvodu nejste s nákupem spokojeni a chcete jej vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho obdržení.

Pokud si přejete zboží vrátit, vyplňte prosím následující formulář pro vrácení zboží a zašlete jej spolu s fakturou a zakoupeným zbožím na adresu našeho skladu Bystrická cesta 2159, 034 01 Ružomberok, Slovensko (Za supermarketem Kinekus).

Doporučujeme, abyste zásilku se zbožím pro případ vrácení pojistili do výše ceny zboží, za kterou jste jej u nás zakoupili. Za případnou ztrátu nebo poškození zásilky odpovídá kupující.

Náklady na vrácení zboží nese výhradně kupující. Prodávající vrátí kupujícímu zaplacenou částku do 14 dnů od obdržení zboží.

Pokud bude zboží zasláno prodávajícímu na dobírku, nebude zásilka přijata.

Vrácené zboží však musí splňovat následující podmínky:

      • Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené, nesmí být smontované a musí být v původním obalu.
      • Zboží nesmí vykazovat žádné známky používání.
      • Ujistěte se, že je k vrácenému zboží přiloženo veškeré příslušenství, díly a doklady.

Při vracení zboží Vás žádáme, abyste zásilku pečlivě zabalili, aby nemohlo dojít k poškození obsahu.

Vzhledem ke křehkosti a nadměrným rozměrům zboží doporučujeme zaslat je prostřednictvím přepravní společnosti, která se specializuje na křehké a nadměrné zásilky.

V případě, že obdržíme zboží, které nebude odpovídat výše uvedeným bodům nebo bude zjevně poškozeno v důsledku nevhodného zabalení, nebude zásilka příjemcem přijata a bude automaticky vrácena odesílateli.

Vrácené zboží bude zkontrolováno a po schválení vrácení přistoupíme k procesu vrácení peněz nebo výměny za jiný výrobek, dle vašich preferencí.

Chápeme, že mohou nastat neočekávané situace, a proto jsme zde, abychom vám pomohli s reklamacemi a vrácením zboží. Naším cílem je zajistit vaši maximální spokojenost, proto nás neváhejte kontaktovat v případě jakýchkoli dotazů.